Stor vinst!! =)
[DATUM: 2010-08-17 TID: 12:35:01]

Hej på er!
Håller på och städar ur garderoben i hallen. Provar en massa jackor som jag i höstas kändes som om jag lika gärna kunde släng. Var inte i närheten att få ihop dem. Nu passade hela bunten!!!
Åh vajag blir glad! Trots att jag står väldigt still och har ett sjukt choklad och salt begär just nu så är jag glad över allt jag gått ner. Men det SKA bli mer, när jag känner för det. Det kommer! =) Rör iaf på mig. Gick en sväng efter dagislämningen imorse. Skönt! =)

Nej, rensa vidare!
KRam.. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gick med i viktklubb och gick ner 10 kg på tre månader. Helt suveränt. Testa det! Eller testa att bara skriva ner allt du äter på en dag så lovar jag att du hoppar över godsakerna.

Lycka till!

2010-08-17 @ 13:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0