Semester!! =)
[DATUM: 2010-08-06 TID: 09:09:07]

Godmorgon kära ni!
Igårblev dte fullt upp! Vi åt hos Kicki och Lars, åkte hem och då kom mamma och pappa. Medans de var här så packade vi husvagnen och mitt i allt så kommer Anna och Niklas förbi! Så vi fikade lite och snackade skit.

Idag har vi haft lite mysmorgon och packat lite.
Johan får semester om typ 1 timme. Sååå härligt!! =)

Nu ska jag sminka mig, packa lite grejer och slänga ihop en pastasallad.
Mumsigt!!!! =)


Potträning pågår!!


Glader!!

Nej, byta lite bajsblöja..
Ha dte fint!!
Kram


Kommentarer
Postat av: Tessan

Ha en härlig semester! =)

2010-08-06 @ 09:43:10
URL: http://tessanl.bloggsida.se
Postat av: Karolina

Hej Karin, ja vi blir nog kvar i färnbo ett tag. Jens vill verkligen inte flytta så vi får se hur det blir. jag tycker att det är så drygt att åka bil överallt och det blir inga "spontanträffar" med mina kompisar i Sala direkt. Jag gillar verkligen Sala, blir lite för lugnt här!

2010-08-06 @ 13:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0