Pingu...
[DATUM: 2010-08-31 TID: 07:22:07]

Pingu är verkligen en favorit här hemma!
Båda barnen älskar att titta på det! Det är faktiskt rätt så skönt att båda börjat kika lite på tv/film, för förut har det var dåligt med det. Kan ju liksom bli lite lugn och ro en stund då!
<3 PINGU <3



Idag har jag sminkat mig i grått, utan eyeliner. Brukar ju alltid ha mörkt närmat ögat, men inte idag... Känns lite konstigt, men jag vänjer mig nog..



Idag blir det en trip till Franzens och Avesta tillsammans med Jeanette! Ska bli jättekul att träffa henne. Jättelänge sen nu! Så dte blir en standard tur för oss.. =P Me like Franzens!!

Nä, ska äta lite frukost och klä på barnen nu.
Ha en kanondag! <3


Kommentarer
Postat av: Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Åhhh finns så mycket fina gardiner där!! Hoppas ni hittar nått.



Visst är det skönt ibland att dom kikar teve en stund. Vi kollar alltid en stund på kvällen nu innan läggdax, så himla mysigt!

2010-08-31 @ 08:01:53
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0