Oj, stort!
[DATUM: 2010-08-03 TID: 07:56:26]

Godmorgon!
Blev faktiskt glatt överraskad idag!
Satte på mig arbetsbyxorna som jag köpte tills jag skulle hjälpa Johan på taket. De är faktiskt bra mycket större nu. De har hasat ner på höfterna och blivit lite långa. Förut satt de så högt upp och satt åt runt baken att de nästan skar in i rumpan.. =P Och runt låren sitter de väldigt slappt, där satt de åt betydligt mer förut! =)
Sen provade jag en bikiniöverdel som jag köpte i höstas. Kul att den var tokstor! Mina (numera) minibröst drunknade i den och jag måste bege mig ut på bikinishopping till semstern! =S Köpte ju bikinitrosor igår på rean, var ju säker på att jag hade en svart bikinitopp att ha till, men nej.. =)
Känns iaf kul! =)



Det var tungt att gå igår, men jag jgick ett varv. Hade cyklat 1,5 varv också. SÅ det kändes skönt, men jag var så himla tung i kroppen. Var trött, helt slut och kände mig allmänt seg. =( När jag kom hem satt jag i soffan en stund och sen lade jag mig utan att ens läsa. Helt slut! =(
 Tror nästan att jag har nå pms eller nåt.. Men jag har ju inte mens (mer om det i ett senare inlägg om preventivmedel..)

Idag sov jag till kl.7.20, wonderful!! =) Nu har jag klätt på mig och ätit frukost. Redo för en ny dag! =) Barnen ska på dagis och jag ska åka in till Returen med lite skräp åt Johan. Det spar han 1 timme på att jag gör, så det är bra! Sen ska jag och handla lite. Har slut på typ allt..

Nej, nu har Stell akommit upp och jag ska väcka Svante.
Trötta barn jag fått helt plötsligt! =D
Hoppas att ni får en kanondag!


Kommentarer
Postat av: Anna

Wow! Va kuligt - det är på kläderna det märks bäst!

2010-08-03 @ 08:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0