Leksand!! =D
[DATUM: 2010-08-09 TID: 08:08:35]

Hej på er galningar!
Vi har haft en riktig kanonhelg i Leksand! Vi tog husvagnen och drog i fredags och kom hem igår. Det har vart helt underbart!! =) På lördagen kom Kicki och Lars upp och var på Sommarland med oss, massa bus!! =) På kvällen spelade vi kort och hade det allmänt skönt. Helgen har verkligen vart perfekt!! <3


Kärlek.. <3


Morgonmys i sängen! <3


Bästa bilden från sommarland!! =D


Fokuserad Stella kör grävare!


Jag och Johan gjorde en balansbana. Fy bubblan va jobbigt och läskigt!!


Johan var smidig och stark som bara den! <3


STARK!! =D


SÅååå galet nöjd att jag klarade det!!
(Har dock stora blåmärken på insidan av låren och galen träningsvärk
såhär två-tre dagar efteråt.. Aj aj aj....!!!!)


Hela familjen åker karusell!! =D


Vi spelade minigolf.. =)


Fina älskade Svante!! <3


Truliga, vackra Stella! Vi älskar dig så mycket! <3


Insidorna på låren ser ut såhär.. Aj satan!!


Morgonbusig tjej i huusvagen! <3


Barnen åt lingon och blåbär hela dagarna! <3


Mina snygga killar! <3


Denna underbara bild på Stella på Clas Ohlsson i Insjön för avsluta bildena..

Det har vart helt underbart! Jag har också ätit precis vad jag har velat + lite till.. Fy bubblan.. Vägde mig imorse och det var inet kul. Törs inte ens skriva hur mycket jag gått upp. Det håller jag nog för mig själv.. usch och fy! Nu jäklarns!!! Nu kör jag!! Idag ska vi till Sala och göra pass till mig, Stella och Svante. Sen ska vi hämta mitt löpband och sen måste vi hem och städa ur husvagnen. Ikväll ska den lämnas hos mamma och pappa.

Nä, nu ska jag klä på mig, kolla igenom gamla passen, duscha barn och fixa oss alla och sen åker vi! Hoppas att ni får en bra dag! <3
Kram kram.. =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad underbart ni ser ut att ha haft det! Översta bilden på Stella och Svante är verkligen underbar <3

2010-08-10 @ 13:44:24
URL: http://lindaoelvira.blogg.se/
Postat av: Linnea

Men va smal du blivit Karin!! Och Stella har ju blivit en kopia av dig, så lika! Hoppas allt är bra med er.

2010-08-16 @ 07:36:45
URL: http://www.linneasskafferi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0