Känns bra!
[DATUM: 2010-08-02 TID: 07:29:35]

Godmorgon kära ni! <3
Är på ett ypperligt humör då jag även denna vecka har gått neråt i vikt. Jag har tappat 0,6 kg och sammanlagt 6 kg på 5 veckor. Har haft en dålig vecka då jag inte följt viktklubbens program och mina kalorier och knappt rört på mig. Så jag hade tur, trodde att jag skulle ha gått upp i vikt.. =S Men nu måste jag skärpa mig lite.. Fast jag känner att jag går och väntar lite på mitt löpband, är så sjuuuukt peppad för att det ska ge mig en rejäl pusch i rätt riktning. Men vi får se hur det går..

Idag blir det effektiv shopping på Hälla, Ikea och eventuellt Gina inne i stan. Behöver en massa långärmade tröjor till Svante och jag behöver alltid kläder. Behöver fylla på lagret med långa linnen från Gina. Ska lämna barnen vid kl.9.00. Sååå skönt att vara tillbaka på det vanliga dagiset, det tycker nog barnen också! =)

Nej, de små sover än så jag ska passa på att äta frukost och läsa tidningen. Hoppas att ni får en superskön dag!! Kram på er.. =)


Kommentarer
Postat av: Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Härligt Karin, bra jobbat!=D

2010-08-02 @ 08:21:04
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0