IKEA!
[DATUM: 2010-08-29 TID: 14:43:54]

Sovit en timme.. Skönt! Vaknade av att Stella låg och kramade mig.. <3 Så himla gosigt! Men sen började Svante skrika och han var så ihärdig så jag gick in. Då stod han med blöjan i handen haha.. Nakenfis! <3 Så jag satte på honom blöjan så myste vi lite till i sängen. De hoppade och busade och jag slappade.. =S Taskigt av Johan att jobba idag när jag är seg! Hahaha...
Jag ville ha chips, men han föreslog att vi skulle åka till Västerås och handla. Då föreslog jag en trip till Ikea, och det ser ut som om jag får igenom det! Me like!! =)
Skulle vilja ha bättre förvaring i Stellas rum, en ny säng till fröken och sen finns det säkert nåt mer bra... =P Men det får nog vänta. Vi har ju en resa till Teneriffa inbokad om ett tag.. =D

Nej, ska kolla mig i spegeln, stoppa i linserna (om jag träffade linskopparna inatt) och kanske sätta på en gnutta smink. Vi får väl se...

Nä, ha det så skönt!
Pusselipuss... =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0