Go for it!
[DATUM: 2010-08-27 TID: 07:52:35]

Godmorgon!
Har sovit skönt inatt och idag är jag ledig härligt! =)
HÄrom kvällen bestämde jag mig för att gå på tjejfest och Hottan i helgen. Därmed så får jag såklart lite kroppsångest. Men igår gick jag 20 min på bandet på morgonen och sen simmade jag på kvällen. Det var hiiimla skönt att simma, älskar det! Men jag har fortfarande ont i skulderbladet efter nackspärren. =( Så det blev bara en liten stund. Efter det hann jag sola också, underbart!

Idag hann jag bara 10 intensiva minuter på bandet, sen vaknade Svante. Men jag hann springa i intervaller, så det är ju iaf bättre än ingenting.. =)

Idag ska jag till Västerås. Ska lämna av barnen hos mamma och pappa så jag kan vara effektiv på stan coh prova en massa kläder. Måste ha nåt till lördagen. Har en kanske-topp.. Men skulle hellre hitta nåt mer klockrent! Vi får se hur dte går..

Igår blev jag så himla glad! Det är nämligen så att i höstas, innan jag började gå ner i vikt så provade jag jeans på jobbet. Jag kom inte i några, INTE ETT ENDASTE PAR!! =( Inte ens stl.48.. Kul jul! NOT!! Men igår tog jag mod till mig och släpade med mig en hel bunt av de största storlekarna in i provhytten. Och tamejtusan! Alla var för stora! Fick gå ner i storlek och det blev ett par Soyajeans i stl.32"/42. Sååå nöjd!!!! =D
De kanske är stora i storlerken, vad vet jag.
Men jag gissar på att jag är typ en 44 egentligen.
Har faktiskt börjat märka lite på toppar också. Att jag ibland kan gå ner från XL till L. Känns himla bra! Jag blir så glad. Nu önskar jag bara att jag får motiveringen att kämpa på och köra igång igen. Rör ju på mig igen,
men äter fortfarande endel illa! =(



Nej, nu ska jag välja lite kläder till barnen. De sitter så fint och kikar på Pingu just nu. Verkligen en favorit! =) Hoppas att alla får en skön fredag! =D
Kram kram.. =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va roligt att du hittade jeans! Jag bävar för att pröva...

2010-08-27 @ 10:44:16
Postat av: ak

Go Karin, go Karin, go Karin!!! Låter toppen tjejen! Du är så duktig som kämpar på! Kom ihåg att det tar tid! En dag i taget! Okej att ett par dagar skiter sig men bara man kämpar på och gör så gott man kan! Jag vet att du kan! KRAM!!!!

2010-08-27 @ 19:27:46
URL: http://www.gunstad.se/annakarin
Postat av: AK

BTW NICE ASS!!!! ;)

2010-08-27 @ 19:29:04
URL: http://www.gunstad.se/annakarin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0