Gå, gå, gå! =)
[DATUM: 2010-08-11 TID: 07:24:22]

Godmorgon!
Har precis gått 20 min på bandet. Himla svettigt, men skönt!! =D

Nu ska jag bara bättre mig med kosten också..
Skärpning, men det kommer!

Får se vart vädret tar vägen idag. Är det fint blir vi kvar hemma och donar, men blir det sämre blir dte nog busborgen eller nåt annat kul! =)

Igår var vi ut i skogen och plockade lite blåbär och fikade. Stella har blivit superduktig på att gå i skogen och Svante pinade på så bra han kunde, men mest så satt han i pappas famn. <3 Jag hittade några kantareller så när vi åkte hem så hörde jag med Kicki om vi skulle åka upp i skogen till hennes svampställe och plcoka mer. Så dte gjorde vi, men där hade det kanppt kommit nåt. hittade på några få kantareller, så vi väntar en vecka till så har de nog kommit.

Nej, nu ska jag kika runt lite innan familjen vaknar.
Ha en skön onsdag!!
Kram kram.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0