Äsch!
[DATUM: 2010-08-25 TID: 21:54:20]

Nu orkar jag inte deppa mer ikväll!
Har pratat med mamma, gråtit en skvätt, ätit Ben & Jerrys och nu är jag glad igen! Har till och med tackat ja till en tjejfest i Broddbo på lördag. Känner knappt nån som ska dit, men dte kanske gör att det blir ännu roligare, that´s the plan! =P Har iaf nåt att se fram emot, blir väl Hottan också kan jag tro.
Detta innebär att på fredag måste jag åka till Västerås och leta efter nåt att stoppa min falukorvskropp i.. =S Känns sådär när man gått upp 1 kg eller så, men va fan.. Man kan ha kul fast man är tjock!


Min fina skylt vid spegeln.
Den påminner mig om att göra mig snygg. Bara för att man är tjock, betyder inte att man måste sunka ner sig totalt och bli ful som stryk. Man får helt enkelt göra det bästa efter sina förutsättningar för dagen! =D

Skulle vara skönt med barnvakt på fredag, får se vad jag kan hitta på.. =)

Nej, ska krypa till kojs så jag orkar jobba imorgon. Efter det är jag ledig i 5 härliga dagar! Så hiiiimla skönt, men har några missions under de dagarna... ;-)
Kram och godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Karin !!!!! Du har ju vart super duktig ju !! Eller ÄR !!

Tänk så mycket som du tränar, inte konstigt att man går upp ibland. Muskler väger mera än fett. Och man SER att du har gått ner i vikt vännen !!Fina fina du !!!!!

2010-08-26 @ 07:59:34
URL: http://madeleine-linevik.blogspot.com
Postat av: Helena Cajander

JAg tycker du har varit super duktig hela sommaren!!! Jag ska oxå på tjejfesten hos Elin på lör. Å jag känner inte heller så många, visst jag vet vilka dom flesta är men de e inga jag umgås med.

2010-08-26 @ 16:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0