1 år!! =)
[DATUM: 2010-08-24 TID: 07:33:36]

Idag är ingen vanlig dag för det är
Bloggens födelsedag, hurra, hurra, hurra!!

Tänk att ett helt år har gått sen jag startade bloggen!
Galet att jag haft över 33 000 besök!! Räknaren jag har sattes in först en månad efter start, så jag har inget exakt. Men iaf.. Känns himla kul!
Har ju vart lite upp och ner med hur ofta jag bloggat, men i det stora hela så känner jag mig nöjd! =) Härligt! Hoppas att det finns några själar som uppskattar den iaf..? =)

Har ju som sagt Anna och Leo här, vi har myspys och har dte riktigt bra. Idag är dock en lite småjobbig dag. Första dagen på jobbet. NO MORE FÖRÄLDRALEDIGHET.. =( Usch och fy. Nu är allvaret igång. Har dock ett galet bra schema och jobbar bara halvtid. Men iaf.. =S
Känns småtungt och inte helt lätt. Men jag hoppas att det hela ska lösa sig sen. Det kommer.. Håller hoppet uppe. Idag blir det iaf jobb tillsammans med båda cheferna. Underar vad vi ska hitta på. Det regnar så jag kan tänka mig att dte blir lite lugnt.. =/

Nä, ska gå och höra vad de andra har för sig. Ha en bra dag! <3
KRAM KRAM..


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haru blivit blond?? :))

2010-08-24 @ 21:38:53
URL: http://www.afterlife.devote.se
Postat av: Syster Malin

Skickar kram gumman - du kommer komma i det snart, tar nog bara lite tid att vänja sig! Fin bild förresten :)

2010-08-25 @ 12:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0