STOOORA SVANTE!!
[DATUM: 2010-04-19 TID: 16:10:09]

Halloj!
Gud så stor han är, min "lilla" grabb!
Han väger 10,9 kg och är 78 cm lång! Så stor var Stella vid 1,5 årskontrollen! Herreguud! Älskade ungar!!

Sen är jag extra glad för Svante har fått plats på samma dagis som Stella! Blir lite tidigare än tänkt, men det blev så pga semestrar och lite sånt. Skönt att det löst sig så jag kan jobba mina 2 veckor i sommar.

Snart så ska jag slänga ihop lite mat. Köttbullar och spagetti blir dte. Yes! Haha.. Sen ska jag åka och lämna tillbaka mina skidor och pjäxor i Vagersta. Får skynda mig, för sen kommer Monica, Hans och pojkarna. Monica ska klippa Johan och kanske Stella. Sen ska Hans titta på löpbandet. Hoppas för allt i världen att han får igång det. Fast nu är dte ju iofs fint ute, men vore bra med en möjlighet till.. =)

Nej, nu ska jag laga mat!
Kram kram.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0