Skönt beslut!
[DATUM: 2010-04-26 TID: 08:05:12]

Gooodmorgon!
Solen skiner och allt känns väldigt bra idag!
Igårkväll pratade jag och Johans en massa. Vi bestämde att det är bättre att börja med plugget i höst istället för 31 maj. Så nu kommer jag söka Naturvetenskap B till September eller nåt. Det känns kanonbra! =)

Nu ska jag borsta tänderna och klä på barnen- Sen åker vi mot Västerås. Ska storhandla på Coop. Tänkte att Stella ska få ha en liten kundvagn och hjälpa mig att handla Får se hur det går.. =)
Efter det ska vi hem coh ät alunch och barnen ska få sova. Sen funderar jag på om vi ska åka till Sala och handla lite skor till dem. Vore på tiden. Men vi får se...

Nej, måste sticka!
Kram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0