Shopping!
[DATUM: 2010-04-20 TID: 16:26:46]

Jag är sååå shoppingsugen! Vill åka till Västerås eller Solna och bara tooookshoppa! Både till mig och barnen. Men känner att jag borde spara lite på pengarna.. =( Längtar tills jag får tillbaka på skatten, ska bli skönt! =)

Var iaf in på H&Ms hemsida och shoppade lite. Gjorde lite fynd och utnyttjade en rabatt så för 350 kr så fick jag en klänning till mig och Svante fick en huvtröja, två t-shirts, mjukisbyxor och en skjorta! Mycket för pengarna!! =)

Nej, nu ska jag gå och se om köttgrytan är klar än. Slänga i det sista och sen skala potatis. Ska bli sååååå gott!! =) Johan är iväg och räknar på ett jobb utanför Enköping, så han blir lite sen hem. Men jag längtar! <3

Både Svante och Stella har vart supergoa idag. Alldeles lugna, tysta och lekt i sin egna lilla värld hela dagen. Väldig skillnad från igår! Härligt! Idag gick det bättre på dagis och Stella hade vart som vanligt. Me like! =) Roligare för henne då. När vi kom hem så kikade vi lite på baksidan. Våren drar fram med stormsteg!


Busgrodan! <3


Blåsippor!


Vitsippsknoppar! <3


Rabarberpaj here I come!


Monica var här och klippte Stella och Johan igår.
Stella var jätteduktig och ville klippa mer när hon var klar! =)

Nej, gå och skala potatis nu kanske. Köttgrytan är i princip klar. =)
Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka fina bilder!! Och våren är på gång! Men vet du, det snöade i massor i Västerås igår.. usch Hoppas ni får en fin dag! Kram kram

2010-04-21 @ 07:28:15
URL: http://malinjacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0