Jobbig natt...
[DATUM: 2010-04-28 TID: 14:48:42]

Hej på er!
Blev en jobbig natt inatt...
När jag sovit 30 min vaknade jag av att Svante har världens hostattack. Den vägrar ge sig och han hostar så han får kväljningar hela tiden.. =( Hans andning blir sakta skrovligare och jobbigare. Märker att det är falskkrupp som är påväg att smyga sig på. (Känner igen det efter att Stella haft det) Så han fick Mollipect (slemlösande  hostmedicin), nässpray, öppnade hans fönster och försökte hjälpa honom på alla sätt som vi kunde. Tillslut så gick det bättre och hostan gick över och han somnade. Sen fick han en hostattack vid fyratiden. Då frös han nog lite också, så jag stängde fönstret och han fick lite mat. Då somnade han om. Härligt nog så sov båda barnen till 7.30! Lyx! Och det var nog tur, vet inte hur jag hade orkat annars.. =/

Svante är ju inge sjuk i övrigt. Bara hosta som inte vill ge sig.
Så jag bestämde mig för att vi ändå skulle gå på kyrkis! Kul att träffa lite folk! =)

Stella älskade mackorna idag! Hon ville bara ha mera! =)


Tillslut så blev han trött och somnade sittandes i matstolen.
Jobbig natt tror jag. =S

Nu tänkte jag att ni ska få lite blandade bilder från tidigare i veckan. =)


I söndags firade vi Johan och Agnes som hade fyllt år men vi hade inte hunnit ses. =) Så grattis i efterskott till dem!


Svante var också fin, men honom fick man hålla fast! Hehe..


På kvällen var Stella på sitt bästa humör.. =S


Så himla fin!! <3


Det är inte lätt att få dem på samma bild!
Full fart hela tiden!


Vi har klippt alla träd! Tack för all hjälp från familjerna!
<3


Stellas nya favvoplats! Sandlådan!! =)


Och Svantes... =)
Han ska bara klättra upp och ner i trappen på altanen hela tiden.


Söta!! Svante stoppar sand och allt som går i munnen.. =S
Det är väl sådär..

Nej, nu tror jag att min sjusovande dotter har vaknat.
Ska kolla till henne och sen tänkte jag att vi ska ta en sväng till Sala.
Ska köpa hörselkåpor till Svante att ha på Valborg. Sen en sväng till Coop. Sen får vi se vad vi orkar. Vore bra om vi hann in på Lindex och sen skulle jag vilja mata änderna vid dammarna. Men vi får se vad som orkas och hinns med..
Kram på er!! =)


Kommentarer
Postat av: Karlviktoria

Excellent site!

2011-02-25 @ 11:09:29
URL: http://karlviktoria.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0