IDRE med bildbomb!!
[DATUM: 2010-04-18 TID: 09:16:03]

Godmorgon kära läsare!
Vi har vart på semster en vecka. Därav bloggpausen.
Vi har vart i Idre en vecka tillsammans med mamma, pappa, Anna, Robert, Leo, Malin, Daniel och så hela vår familj. Vi har haft en kanon vecka, underbart väder för dte mesta, en rymlig och väldigt fin stuga, underbar utsikt, fina skidåkning, härlig tur på längdskidor, spelkvällar, bastukvällar och en massa mys och skratt tillsammans med de som vi älskar mest! <3

Tyvärr slutade veckan lite snöpligt med en olycka i torsdags. Det slutade med besök i sjukstugan för Stella, Svante och mamma.. Väldigt obehagligt och alla var väldigt skakade. Men olyckor händer väldigt fort.. =( Tur i oturen så slutade allt relativt bra. Stella och Svante fick skrapsår i ansiktena och var chockade och omtumlade. Mamma hade vridit till knät och blev sängliggandes sista dagarna. Johan var jätte chockad. Man blir så maktlös ibland. Fy så hemskt det var... Jag är glad att jag inte var där och såg allt.. Tur att allt gick så bra! <3
Jag älskar er så fruktansvärt allihopa! <3
Nu hoppas jag att mammas knä blir bra fort!

Här kommer MASSOR med bilder. =)


Hejdå! Nu åker vi till Idre!! =D


Whiskey, kaffe och bulle i solen när vi kom fram!


Många bastukvällar blev det!


I liften första dagen i backen. <3


Klarblå himmel, några plusgrader och SOOOL!!


Tuffingen och jag är ute och spanar på de andra när
de kommer åkande ner i backen.
Vi bodde preci sbredvid backen så man kunde bara gå ut. =)


Johan in action.. <3


Och så kommer Malin också.. =)


Vi tog en promenad med barnen i det fina vädret!


Solning på balkongen.. =)


Vi har haft mycket mys med våra älskade barn.. <3


Trångt i soffan, fullt med mys! <3


Längdtur i Grövelsjön!
Underbart!!


Svettigt, men underbart vackert!!


<3


Och så ut i backan igen! =)


Jag och Stella var till badhuset och röjjde en eftermiddag! =)


Sen kom den där snöpliga olyckan på fredagen..
Mamma får knät lindat,, Aj aj aj..


Och Stella fick ansiktet skrapat...
Jag är så tacksam att det inte hände nåt värre!
Skenande pulka i en slalombacke är en mardröm!


Svantes nyskrapade ansikte..
Han hade också faslig tur med tanke på flygfärden som han gjorde..


Jag coh Svante i på promenad innan olyckan..


Leo har växt massor och är så himla fin! <3


Det buggades på fredagskvällen.. =)


Det spelades Alias många kvällar.. =)


Vi avslutar med en morgonmysbild från sista dagen.

Vi har haft enunderbar vecka! Tack för alla allihopa! Jag älskar er!! <3



Kommentarer
Postat av: Pappa och Malin

Åh vad mysigt vi hade, längtar redan tillbaka! Nu kör vi mamma till akuten så ortopededen får titta på knät. Kram

2010-04-18 @ 09:42:26
Postat av: Linda

Vad mysigt ni se ut att ha haft det! och tur att det inte blev värre med olyckan än vad det blev, men tråkigt att det hände något alls :( kram

2010-04-18 @ 09:47:57
URL: http://lindaoelvira.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Oh vilka mysiga bilder Karin! Jag blev riktigt avundsjuk <3 =) Du har verkligen en supermysig familj!



Sen fick jag en liten tår i ögat när jag läste och såg bilderna från olyckan! Fyy.... Jag förstår att Johan blev chockad, men som du säger, en olycka händer så lätt tyvärr =(



Hoppas vi ses snart!



Kramar

2010-04-18 @ 10:44:36
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: ann

Ni ser ut att ha haft det underbart!!!

läskigt med olyckan :( Men tur att det inte blev värre iaf!

2010-04-18 @ 12:40:15
URL: http://annottosson.blogspot.com/
Postat av: Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Usch så otäckt! Tur att det inte blev värre en så. Stor kram

2010-04-18 @ 22:00:51
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Madde

Verkar som att ni haft en mysig vecka, otur med olyckan som hände. Tur att det gick så bra som det gjorde. Fy vad otäckt!

Fina bilder också..Kul med slalom.



Kram

2010-04-20 @ 07:34:58
URL: http://madeleineolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0