Idag har det släppt!
[DATUM: 2010-04-18 TID: 20:37:25]

Idag har det släppt rejält för Svante! =D
Han har gått, gått och gått!! Massor, nästan hela tiden. Inte jätte långa sträckor. Men tolv steg som max tror jag. Men han har verkligen knatat omkring hela tiden och han har blivit jätteduktig bara idag! =D Så himla kul!!



Ikväll har Tomas vart här och ätit pizza och myst lite. Nu ska Stella lägga sig. Dagisdax imorgon. Jag och Svante ska till Sala och eventuellt träffa Anna K och Thilde. Sen ska vi till BVC och mäta och väga Svante. Det ska bli väldigt spännande att se vad min 10,5 månadskille väger! =)

Nej, göra välling till skruttan. Hoppas på en lugn natt, för jag är jättetrött..
Godnatt kära ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0