Hejja Svante!!!
[DATUM: 2010-04-08 TID: 07:43:12]

För typ en vecka sen så lärde sig Svante att klättra upp på vår säng. Snart tog han sig upp i soffan och allt annat i samma höjd. Ha nhar dock inte kunnat ta sig ner. Men idag så ålade han sig ner, med fötterna först! =D Sen gjorde han så massor med gånger. Upp och ner, upp och ner! HÄRLIGT!! Känns lite tryggare då. Vi får fortsätta öva!

Här hemma är dte full fart. Om 50 min kommer svärfar Lars hit och ska passa barnen nån timme. Jag ska åka till Sala och handla en massa mat. =) Sen ska jag hemåt och laga massa mat och fixa och dona. =)

Hinner inte skriva nåt mer. Ska snabbläsa några bloggar. Sen måste jag borsta tänderna och skriva handlingslistan. Orkar inte sminka mig idag. Färgade ögonbryn och fransar imorse. Får bli mjukisdag. Ska ju ändå bara en snabbis till Coop och sen vara hemma. =)

Nej, ha en bra dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0