Fullt upp, besvikelse, galenskap...
[DATUM: 2010-04-07 TID: 08:25:30]

Halloj!
Himla fullt upp just nu. Syrran var här tisdag-fredag, sen var påsken fullspäckad med vänner, släkt, bilturer, middagar, tivoli, marknad, sol och en massa mys. <3
Snart åker vi till Idre och det ska bli härligt med har väldigt mycket att förbereda..

Blev så himla besviken nyss.. Utbildningen jag tänkt söka blir inte av i höst. Börjar först i vår.. =( Men jag får väl söka i Västerås istället.. =( Har iaf bokat möte med en studievägledare efter Idreresan.

Svante är alldeles tokig nu. Han har lärt sig att klättra. Upp i sängen, upp i stolar, soffor, tv-bänk, på skrivaren osv... Han har dock inte lärt sig att klättra ner. Det här är aaaaaaningens drygt! Visst, kul att titta på honom. Men nyss när jag försökte klä på Stella fick jag springa ifrån 8 ggr för att lyfta ner lilleman.. *suck*

Nej, snart ska vi på kyrkis.
Kram på er..


Kommentarer
Postat av: Ingehedvig

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2011-08-03 @ 08:53:17
URL: http://ingehedvig.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0