Dagens bilder.. =)
[DATUM: 2010-04-26 TID: 14:22:17]

Halloj!
Gick fint att handla idag! Barnen skötte sig exemplariskt! =)
När vi kom hem åt vi allihopa och sen har båda sovit sen dess.
Själv så satte jag mig i solen på altanen och läste skvallertidning.
Mycket skönt!! =)
Nu hoppas jag att de vaknar snart. Då ska vi äta lite jordgubbar till mellis och sen drar vi till Sala. Vi ska möta upp Johan och kika på skor till barnen. Det behöver gympaskor. Nu hade de ta 3 betala för 2 på Eurosko i Gallerian. Köpte skor där förra sommaren till Stella. Kanonskor! Så jag hoppas på att hitta lika bra nu!

Här kommer lite bilder från dagen:

Idag var de riktigt våriga med vårjackor och gympa skor! Härligt! =)


Jag orkade inte fixa mig utan körde på osminkat och ruffsigt hår. =)


Stella fick gå med minivagn idag. Det gillades och hon hade fullt upp med att syra vagnen och att tvättservetterna skulle ligga rätt i vagnen. =)


Jag köpte åtta Höganäskoppar. Väldigt fina!! =)


Stackars Svante. Han missbedömde när han skulle ta tag i bordet när han kom gående. Han slog i riktigt hårt och det kom till och med lite blod. Aj aj aj.. =(

Nej, nu hör jag en liten Stella som ropar på mamma. =)
Kram på er! =)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Stackars lilla Svante =( Tur i oturen att han inte träffade mitt i ögat kanske!



Kram på er

2010-04-26 @ 18:35:39
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0