Aj aj aj...
[DATUM: 2010-04-29 TID: 17:40:17]

Aj aj aj...
Svante ramlade nyss med jättehårt in i skohyllan. Slog upp ett stort hål på insidan av underläppen. =( Gud va det blödde... Massor! =( Stackars liten. Han hade bara sovit en gång idag så han somnade på mitt bröst efter det. Lite mysigt ändå.. =) Världens fläskläpp.. Hoppas den går bort fort. Han har otur just nu. Hostan ville inte ge sig inatt heller.. =( Han hostade och hostade.
Men det blev inte lika illa som igår natt. Tur!!





Idag har jag planterat ut lite Penseér. Blev så fint så! =)
Sen tog vi dte lugnt på dagen, vi sov lite och gjorde fint i köket.
Efter att vi hämtat Stella så åt de mellis och jag vattnade blommorna och gjorde fint det sista i köket. Sen satt vi i soffan och sjöng lite. Sen ville de gå in på Stellas rum och leka. Så det gjorde vi. Jag satte igång och möblera om. Det blev jättebra. Lite finslipning kvar. Men det blev jättefint! =)



Låter Stella springa utan blöja ibland för att se hur det går. Hon har aldrig kissat på pottan än. Men än så länge har hon sprungit utan blöja och lekt i en och två timmar utan nån olycka! =) Jätteduktig tjej!! Två gånger har hon sagt att hon "måste kissa" och sprungit till pottan. Men då har hon bara lagt av två superfjärtar! Hahaha... Men det är en början! =)



Är så himla trött på min tå/fot nu.
Kan det aldrig sluta att göra ont??? =(

Nej, slänga ihop lite mat till familjen nu. Spagetti och baconröra eller
makaroner och köttbullar? Mycket avancerat idag.. Haha.. =)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Nämen hej! :-D Visste inte att du hade en blogg, vad kul!



Tack så hemskt mycket, vad glad jag blir!! :-D

2010-04-29 @ 18:14:37
URL: http://ceciliaragnarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0