Wohoo!!!!!!
[DATUM: 2009-09-25 TID: 11:11:08]

Hej igen!!
Åh va jag är glaaaad!!!! Satte på mig ett par mammabyxor som har vart supertighta. De är alldeles stora!! Både i midjan och i låren!! Jag blir sååå himla glad! Har som sagt gått ner 4 kg och sen har det vart stopp. Har ändå rört mig som vanligt även om jag slarvat med kosten! Gud va jag blir glad!! =)
FREDAGSMYYYS!!!!

Och vet ni vad mer?
Stella sov till kl.10.10!! Rekord!! När jag borstade hennes tänder
så gapade hon så fint och vet ni vad jag såg??
Hon har ju en kindtand som håller på och spricker igenom! Den var inte där för två dagar sen, så det är säkert därför som hon har sovit så dåligt i två nätter! Kanske därför hon var dålig i magen igår också? Vem vet?!

Jag är iaf glad att jag har ändrats i kroppen och att jag vet varför
Stella sovit så dåligt!

Nu måste jag byta kläder, för såhär kan jag inte se ut och så fixa
hår och smink inför Salatrippen!! *GLAAAD*


Kommentarer
Postat av: Karolina och Jonathan

Hej Karin, kul att träffa dig på "kyrkis" i onsdags. Vad duktig du är som orkar träna så mycket! Ha det bra. Häls. Karolina

2009-09-25 @ 16:59:48
URL: http://grebiusflickan.blogspot.com
Postat av: Kvistan

Härligt Karin!!!

You go girl =)

2009-09-25 @ 19:41:27
URL: http://kvistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0