Wohoo!!!!!!
[DATUM: 2009-09-28 TID: 08:14:02]

UNDERBART ÄR ORDET SOM BESKRIVER DEN HÄR MORGONEN!! =)


(Lördags)

För det första så har BÅDA barnen sovit HELA natten! =) Gick upp 6.15 och gav Svante mat. Sen har jag fixat honom och mig och nu sover han igen.
Stella sover fortfarande.. =)

För det andra så har jag gått ner 1 kg till! =) Det betyder att jag har tappat 5 kg totalt sen jag började! Wohoo!! =D Skulle vilja tappa lite till dopet som är den 25 oktober, så det ska jag jobba på. Det är roligt att jag har fått en partner att jobba på det med! Jeanette, my new friend. =)
Idag ska vi ses vid dagis när vi har lämnat våra tejer. Sen tar vi pojkarna i varsin vagn och tar en promnex. Efter det beger vi oss till stan för att lämna tillbaka laoopis grejer på Wason, lämna tillbaka en topp på H&M och
så handla mat på Coop.
Känner på mig att det blir en trevlig dag! =)

Är så himla glad för mitt tappade kilo! Nu kör vi på lite till!!
Minst 5 kilo till jul, så är det bara!

Nej, om man skulle väcka Stella och fixa henne inför dagis då.



Ha en härlig dag i det fina vädret! <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Va duktig du är :)

2009-09-28 @ 08:19:03
Postat av: Malin

halo! vi känner inte varandra men jag tror min syster känner dig (jennie grönqvist, lr kände iaf).. hon tyckte det syntes jättemycket att du gått ner!! vi satt på nätet och kollade bilder!!:)



(jag gick ner 29kg på 3mån efter förlossningen MEN det mesta var nog vätska och jag ammade inte + att jag ändå är tjock sen innan så eg skulle jag behöva gå ner en massa till hihi)



så kämpa på, du klarar det!!!!:)



/Mvh Malin fd Salabo,nu Suring ;)



2009-09-28 @ 09:15:44
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Elin

Härligt karin du är så duktig som går ner i vikt. Kämpa på.

2009-09-28 @ 09:45:10
URL: http://elingkpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0