BVC mm..
[DATUM: 2009-09-11 TID: 13:30:49]

Halloj!
Igår blev en ganska så skön dag. Först shopping för min och Svantes del. Han började med att kräkas på mig och skrika i tre affärer, men sen så somnade han och sov resten av tiden. Antar att det är Laktulosen som ger lite gaser och det gör ont i magen. Skrutten..
Jag köpte iaf ett par mjukis, jeans, 3 bodysar och lite annat till Stella.
Jag köpte 4 långa linnen, tights, svart jeanskjol, mjukisbyxor, och 2 stickade snygga tunikor. =) Så himla kul med lite nytt, man blir så glad!!!

På eftermiddagen så kom mamma och pappa hit. Mamma hade hand om barnen och under tiden så klippte jag häcken. =) Efter det lagade jag mat till alla. Gjorde kycklinggrytan som alla skriver om i sina bloggar..
Gjorde lite eget stuk på den, men det blev riktigt gott! =)
På kvällen var jag helt slut. Somnade i soffan kl.21.30.. Gick väl till sängen lite senare och sen sov jag till 5.30! Härligt Svante, sånt gillar vi!! =)

Idag lämnade vi Stella på dagis och åkte till Sala och handlade mat
på Coop och sen var vi till BVC. =)
Svante är 3 månader nu och väger 7550 g och är 64 cm lång! Stor kille!!! =)
Sen fick han två sprutor. Första så spände han sig bara lite, men inte ett ljud, han såg bara glad ut när jag vände på honom. Men när han fick andra sprutan så blev han jätte ledsen.. Aj aj aj.. =( Men det gick över snabbt och han somnade.  Skönt!!

Nu jobbar vi på att få upp lite bilder sen förra helgens fest så jag kan komma ifatt lite på bilddagboken. Idag funkar det iaf! Men det är mycket bilder. Ska slänga upp ett gäng nu och sen skaSvante få en alvedon innan vi går och hämtar Stella.

Ikväll ska vi till Kicki och Lars och äta. Ska bli mysigt!! =)
Ha en skön kväll!! Det är ju fredagsmyyyys!!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Hehe då kan du tänka dig hur tung Anakin är, han vägde sist 9,4 kg till 67 cm ;) Nu väger han väl 10. Hoppas han växt nån cm på längden med. ;) Kram

2009-09-11 @ 18:51:16
URL: http://flerbarnsmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0