Tröttis..
[DATUM: 2009-09-28 TID: 21:03:13]

Blev en mysig stund på stan. Vi gick i lite butiker. Fyllde på mitt lilla apotek här hemma och så köpte jag varsin tröja till barnen, vantar till Stella, mössa till mig och overall till Svante. =) Blev en småstressig lunch på JOhanssons, Karl var inte helt nöjd.. =S Men det var iaf mysigt och sen vart det mathandlig.

Sålde lite kläder som Svante hade växt ur till Jeanatte, skönt att bli av med lite och hon fick dem billigt, sånt gillas! =)

GRATTIS TILL MC-KORTET TOMAS!! =)
Jag fixade en jättetårta till Tompa (för jag glömde köpa med mig en från johanssons..). Den blev riktigt god med mycket fyllning.. =) Sockerkaksbotten, marängbottnar, vaniljkräm, hallon, banan, citronfromage och grädde. Mmm.. Sådär syrlig, men ändå söt. =) Den var iaf hög och fin!





Nu är det bara kvällsmys, barnen sover och Idol surrar i bakgrunden. Snart är det Hollywood fruarna och det ska bli roligt igen.. =) Borde duscha ikväll, men jag vet inte om jag orkar. Är så himla trött..
Eftermiddagen blev stressig med städning, matfix, tårtfix och så kom en gubbe och tecknade försäkring på barnen. Känns skönt att ha en riktig försäkring på dem nu.
Den förra som vi hade på Stella kändes inte så bra, men nu är det fixat! =)

Imorgon ska jag verkligen försöka gå en promenad när jag lämnat Stella på dagis. Är ju inte lika roligt när man är ensam.. Men, men.. Jag borde ta mig ut, hoppas att vädret är som imorse.. Då är det givet att jag ska gå! =D
Gosig tjej ikväll, kärlek till min fina skrutta!



Å gosekillarna.. <3


Nej, kika vidare! Pussen.. <3


Kommentarer
Postat av: kicki

Tack för lite måndagsmys och en supergod tårta. kram på er

2009-09-28 @ 21:15:52
Postat av: Sophie

Jag tycker Anna är härlig jag som verkligen vågar säga vad hon tänker. :)Förstår inte all mediahets som är runt henne nu. Inget fel med att ha egna åsikter tycker jag.

2009-09-29 @ 10:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0