Trötta familjen..
[DATUM: 2009-09-02 TID: 08:07:59]

Godmorgon!
Är trött, trött, trött.. Har sovit ganska så bra, men jag var upp vid tre o gav Svante en flaska.
Stella hostade som bara den när vi lade oss, men det blev visst bra under natten.
Hon vaknade iofs lite tidigare än vanligt och är på ett riktigt surt humör.. =S
Hon är supergrinig och vill ingenting. Tror att hon är lika trött som jag.. Snart ska vi iaf iväg till dagis.
Får väl se om jag kan gå därifrån eller inte när hon är på det här humöret..

Vet inte var vi ska göra resten av dagen. Men jag antar att vi ska försöka plocka undan och städa lite. Pajerna får jag göra på fredag så de är fräscha.

Nej nu ska vi ta och plocka ihop allt och ta fram vagnen och knata mot dagis.
Hoppas ni får en bra dag och att ni är piggare än mig..


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Vad kul att du också hittat till bloggvärlden:) Är det okej att jag lägger till dig i min länklista? Ha det så bra! Kram

2009-09-02 @ 09:41:20
URL: http://madeleineolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0