Tiden springer iväg!
[DATUM: 2009-09-30 TID: 07:43:30]

Gud vad veckorna går fort just nu! Det säger bara svisch så är det helg igen! Det gillas! Men jag hinner ju inte med nånting.. =S Skulle behöva några extra timmar..

Igår var det dagis, sen donade vi hemma och på kvällen så kom mamma och pappa. Jag bjöd på tacos, gud så gott! =) Sen pratade vi mest och jag passade på att plocka upp lite tvätt och hänga en maskin. Vi var riktigt trötta när vi lade oss allihopa.
Svante sov sin fjärde hela natt på raken. Stella vaknade vid 4.15 och då fick hon komma in till oss. Kände att annars får jag inte sova nåt mer.. =S Hon somnade tillslut och nu sover hon än i vår säng. Svante och jag klev upp vis halv sju.

Snart ska jag klä på honom och börja fixa mig. Idag är dte inget dagis för vi ska på Kyrkis! =) Det ska bli roligt att ha Stella med. Efter det blir det Salatrip. Ska ta en fika med Anna K och sen måste jag köpa en vinterjacka till Stella. Känner att det faktiskt behövs nu när det är så kallt.

Här kommer lite bilder från igår och nu i veckan.
Har vart snålt med bilder nu i veckan.. =S


Stella var på kanonhumör igår! Hon var superglad hela eftermiddagen och lade pussel, läste böcker, sprang omkring och busade och var allmänt söt!
Älskar när hon är på så bra humör! =)


Kallt som bara den igår och vi fick bylsa på oss ordentligt!


Svante såg lite kaxig ut när vi var i Sala i veckan.. =)


Bekväm sovställning??


Blåbärsråttan Stella i skogen i söndags! <3


Söt-Svante fick sitta framåt! <3
Det gillade han! Han satt och skrattade och snackade tills han somnade..


Busan testar pottan. Hon har börjat säga till när hon ska till och bajsa. Då säger jag till henne att gå till pottan. Då springer hon dit, sätter sig lite snabbt och sen går hon vidare och bajsar nån annanstans. Haha.. =)

Nej, ska snabbkolla fejjan och sen fixa mig. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej Karin, måste fråga du som har stått på loppisar. :) Vad tog du för kläderna? En vinteroverall i nyskick tex, vad kan man ta? (Bamse osv) Och bodys? Både vanliga från Lindex, och helt nya oanvända bodys och byxor från Lundmyr med lapparna kvar på... de kostar ju ca 200 styck nya. Vad kan man ta? Jag är helt lost inom det där... :) Vanlig hoppgunga tex (som som hänger i dörrkarmen) kan man ta en hundring eller e det för mkt? För en oanvänd.

Kramkram

2009-09-30 @ 12:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0