The day...
[DATUM: 2009-09-29 TID: 07:55:29]

Hur kan man vara trött så ofta?
Känns som om jag alltid är trött! =S Svante osv hela natten inatt också. Bra där!
Tyvärr så har jag vart dålig i magen och sårungit på toa flera gånger.. =(

Snart ska jag väcka mina sömntutor till barn och släpa ut dem i kylan. Först dagis med Stellson. De skulle ut i skogen idag, mysigt men kallt! Nattens regn har blivit till is på vår altan.. *burr* Sen tar jag och Svantis en lite promenad. Sen måste vi hem och duscha mig och städa undan lite här hemma. Stö, stök, stök. Sen kanske jag måste åka och handla. Vi får se.

Ikväll kommer mamma och pappa och äter. Hade tänkte göra tacos. Men har en massa tattkantareller som ligger rensade och klara i kylen. kanske ska fixa nå kött och potatais och trattissås, eller varma mackor med stuvning..?
Ne, dax att plocka upp de små liven.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0