Sova på dagis!
[DATUM: 2009-09-04 TID: 12:06:35]

Det blir mycket dagissnack just nu.. Men så är det!
Det var planering idag och då slår de ihop den stora och den lilla avdelningen. Det var sång- och fruktstund först. Jätte mysigt! Stella hade lite svårt att sitta stilla och ville kika vad de andra barnen gjorde hela tiden. =)
Sen lekte hon så snällt resten av tiden medans jag satt på et stol och gäspade..
När klockan blev elva och det var dax för lunch så skulle jag gå hem. Då tyckte de att Stella kunde sova där idag efter lunchen. Egentligen skulle hon inte göra det förän på tisdag, men det var ju mycket lugnare idag med några barn. Så vi bestämde oss för att testa. =) Än så länge har ingen ringt, så det verkar lovande.

Nu har jag vart till affärn och handlat mjölk, ätit lunch och nu ska jag börja göra pajdegar till dagens pajbak.
Kram på er.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0