Snart äre dax!! =)
[DATUM: 2009-09-26 TID: 08:03:33]

Stella somnade efter 30-40 minuters skrik.
Men sen sov hon heeeeela natten! Gud så skönt!!
Jag gav Svante mat vid 01.40, så hade jag väl sovit drygt en timme.
Mådde sååå illa när jag gick upp då. Men det var nog för att jag var döhungrig när jag gick och lade mig.. Har sovit superskönt annars!
Svante vaknade och var pigg vid sextiden. Bara att stiga upp!
Så nu är jag redan färdig. Ska bara äta frukost och packa in allting i bilen,
sen är det dax!

Kom på att jag skulle prova vinterkläderna som jag hade tänkt till Svante.
Tur det, för allt var för smått! Måste kopa overall i 74 eller 80 till honom.
Han är så himla lång!
Det var ju tur att jag kom på det idag, då kan jag ju sälja overallen,
vinterjackan och minitermobyxorna! =) Hääärligt!!

Här kommer lite bilder på dagens förberedelser:


Allt är packat!




Svante satt glatt och tittade på medans jag
prismärkte och packade det sista.. =)




Jag är redo och peppad inför mitt första loppis!! =D
Jag är också partysugen som aldrig förr, men vi får inte tag i nån barnvakt..=(




Soliga Stella i ny Smurfpyjamas häller upp morgonkaffet! =D




Självklart bjuder hon brorsan! =)




Nej, nu är det frukostdax!!
Håll tummarna för att det blir mycket folk och att jag blir av med lite grejer iaf!


Kommentarer
Postat av: Elin

synd att ni inte får tag på barnvakt. Skulle vara så kul att träffa på er ikväll.Håller tummarna att ni får det mesta sålt idag på loppisen!

2009-09-26 @ 09:33:47
URL: http://elingkpetersson.blogg.se/
Postat av: Frida

Lycka till idag! Själv tyckte jag att det var hur kul som helst att sälja på loppis. Tänkte åka förbi idag, men vi vaknade så pass sent.

2009-09-26 @ 12:19:26
Postat av: Malin

Jag ställer mer än gärna upp som barnvakt!=) Men nu vet jag att du har en underbar man.. Ha en kanonrolig kväll!! Kanske vi ses? Kram

2009-09-26 @ 16:34:05
URL: http://malinwahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0