Släktmästerskap i mete!! =)
[DATUM: 2009-09-12 TID: 10:50:33]

Godmorgon!
Blev en mysig kväll hos Kicki och Lars med pizza.
Anna-Lena, Peter och barnen var där också så det var full fart! Stella var hur gullig som helst och kramades med barnen och lekte så fint. =)
När vi kom hem så lade vi barnen och sen började jag lägga in bilder på bilddagboken och nu är jag ÄNTLIGEN ifatt! Skönt, blir så stressad när jag ligger så långt efter. Men nu är det gjort! =)
Svante klarade sig utan feber, sååå skönt! Och han sov bra inatt. var väl upp vid halv fyra och gav honom lite mat och sen sov vi vidare till 7.30.

Idag är det dax för årets mettävlig med släkten! =)
Varje år så träffas vi och grillar korv, fikar och sen har vi en timme när vi metar. Den som fått tyngst fångst vinner vandringspokalen, äran och får bestämma plats för nästa års fiske. =) Det är så himla mysigt! Ska ta med mig finkameran för det blir ju så himla fina kort i skogen och vid vattnet. Svante och stella tar vi i bärselar och hoppas att det funkar. Ska ta med lite filtar så vi kan lägga ner Svante om han inte orkar sitta upprätt hela tiden. Han kanske vill sova lite också. Får nog inte med vagnen ut dit iaf.. Men det ska nog gå bra!





Ibland så känner jag mig lite osynlig och tråkig. Känns som om folk inte bryr sig om MIG längre och det är ledsamt.. Förstår att jag inte vart världens roligaste genom graviditeter och sånt, men jag trodde att man brydde sig om de man tycker om ändå.. Men så verkar det inte alltid vara.. =( Jag gör mitt bästa för att hitta tillbaka till gamla glada, pigga, galna Karin. Men jag vet inte om det går.. Det har hänt väldigt mycket i mitt liv och jag har förändrats endel som person.
Jag hoppas att någon ändå kan tycka om mig för den jag är...


Nej, nu är datatiden snart slut och vi måste packa ihop oss och väcka barnen.
Ha en skön lördag och ta hand om de ni tycker om!


Kommentarer
Postat av: Elin

Karin, klart folk tycker om dig för dem du är. Och gör dem inte det så är det inga människor som du ska vara vänner med. kramar till dig!

2009-09-12 @ 11:32:26
URL: http://elingkpetersson.blogg.se/
Postat av: Sophie

Bryr sig inte folk om dig då är de inga vänner att ha heller. Jag tror vi alla förändras när man får barn. Jag är en helt annan person nu än för 8 år sedan. Sedan förändras man ju på vägen också, man går igenom saker som gör att man kanske ändrar synen på livet med mera. Man får mer erfarenheter utav livet och mognar.

Hoppas att ni får det roligt idag, låter hur mysigt som helst!

Kram

2009-09-12 @ 11:51:28
Postat av: Becca

Du ÄR omtyckt <3

2009-09-12 @ 16:37:13
URL: http://eccabeccas.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag känner också som dig ibland! Jag tycker jättemycket om dig! Vi träffas inte särskilt ofta men du är en person som jag fattade tycke för direkt. Du är väldigt lätt att tycka om! Jag tror fler än du och jag känner oss ensamma och osynliga ibland men det är inget man pratar med varandra om. Tack för att du berättade att du också känner så ibland, det gör att jag känner mig mindre ensam! =)

Vi har flyttat till Mamre nu. Du är alltid välkommen dit! =)

2009-09-12 @ 19:02:28
URL: http://johannarapp.blogspot.com
Postat av: ulrica

Nej men Lilla du!

Du är ju omtyckt!!! Du är en kalas mamma i alla fall. Och fru! Och bloggkompis :)

2009-09-12 @ 22:15:36
URL: http://ulricaullman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0