Skön morgon!
[DATUM: 2009-09-22 TID: 08:08:47]

Har haft en härlig morgon! Svante har legat och snackat på golvet och jag har setat här och tagit dte lugnt. Tänkte ladda upp bilder på bilddagboken.
Men *suck* det krånglade igen och hela sidan stängdes när jag nästan var klar,
skiter it!

Igår när vi skulle åka så vägrade stella gå ut. Hon lade sig på golvet och ville inte alls komma. Till slut så fick jag hämta henne och lyfta ut henne till bilen. Skruttunge!



Nehepp, ska gå och borsta tänderna och sen ska jag göra välling till Stella. Sen måste jag väcka henne för hon verkar ju inte vakna alls idag. <3 Gulle dig!
Kram kram.. =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Känner igen det där med att de lägger sig ner på golvet när de inte vill samma sak som mamma. Hannes gör det hela tiden när vi har olika åsikter! =)

2009-09-22 @ 15:03:39
URL: http://johannarapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0