Skön kväll!
[DATUM: 2009-09-06 TID: 21:21:38]


Hart vart lite trött idag, men mått förvånansvärt bra! Vissa har mått sämre.. =P
Men man mår väl som man förtjänar..? Haha...

Barnen kom hem vid tre-tiden och just då så kändes det sådär. Började bli trött igen. Somnade efter tre och gick upp kl.8 och det tog på krafterna.. Men när de sov eftermiddag så hann jag sova en timme och det var sååå skönt!! =) När jag vaknade så var det dax för bakispizza och det var sååå gott!
Efter det så körde Johan och Stella tillbaka bord och stolar, medans jag och Svante tittade på Topmodel (äntligen en ny säsong!!) och hade mysigt!! <3

Imorgon är det dax för dagis igen och imorgon ska jag bara "lämna av" henne. Sen ska hon vara där i 3 timmar om allt funkar och sen hämta. Spännande!
Måste iaf gå en bit imorgon. Jag antog en utmaning igår.. Jag och Robert skrev ett "kontrakt/avtal" att vi ska gå ner 5 kg till jul. Jag ser det som en tävling om vem som kan tappa mest, så nu jäklarns kör vi på igen!
Nej, ska ta en snabbkoll på bloggar och sen dusch och sen sängen! Skönt!

Tack för en rolig helg alla!!

Och ett STOOORT tack till Anna som hjälpte till så himla mycket!!
Love you! <3


Kommentarer
Postat av: Robban

Game on...

2009-09-07 @ 19:02:24
Postat av: Malin F

Jag skulle oxå behöva nån att tävla med för att gå ner i vikt, tävlingsmänniska som jag är ;-) Lycka till! Det fixar du :-) Kram

2009-09-08 @ 19:34:47
URL: http://fruferna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0