PARTY!!!!!
[DATUM: 2009-09-26 TID: 17:22:57]

Det blir utgång ikväll ändå! Johan fick vara hemma med barnen.
Han var lite motvillig, men jag bestämde mig att det var ändå min tur igen!
Har ju trots allt vart nykter i typ 2 år och har endel att ta igen!
Det ska bli sååå kul!!!!
 
Åker till Sala med Tomas om nån timme. Där möter jag upp med Moa, Elin och kanske nån Evelina. Sen får vi se vad dte blir. Nu ska jag slänga på mascara och rouge oh sen är jag klar och ska korka upp! =P

Ses i dimman.. =P


Kommentarer
Postat av: Fru F

Vilken fin blogg du har:-D

Hittade hit in av en ren slump.

Hoppas att ni får en jätte trevlig Söndag, och hoppas

att mannen låter dig sova på morgonen också!



Fina



"Har du eller har du en kompis med en dold talang som på något sätt kan förknippas med Bröllop gå in på min blogg och läs mer, så kanske ni kan tjäna lite extra! Gå in här: klicka på länken"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0