Ont i nacken..
[DATUM: 2009-09-21 TID: 19:18:06]

Hade nackspärr igår. Idag är det bättre, men jag harf jätteont i nacken och ner i skulderbladet. Inge kul alls.. =( Vill bara att det ska bli bra nu!!!

Johan sitter och rensar svampen som jag plockade igår. Jag tycker ju inte om svamp så det är ju inte mer än rätt tycker jag! =P

Har vart en lugn dag idag. Gick på stan och sen snabbfika med Anna. Hon var så fin i håret efter att ha vart hos frissan! =) Jag köpte ett par grå jeanstights och en lång t-shirt till Stella och en tunn mössa till Svante. Det behövs ju mössa så ofta nu och de har en tendens att försvinna. Det blir så rörigt med alla kläder när man åker hit och dit, så lätt att nåt försvinner..

Nej. nu orkar jag inte mer, nacken känns helt paj.. =(
Kram kram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0