Ny jacka! =)
[DATUM: 2009-09-30 TID: 15:51:40]

Anna och jag blev lite besvikna när vi kom till Sala. Wayne´s hade ju sista dagen idag trodde vi. Men icke.. När vi kom dit och var helt inställda på att få äta deras smarriga kladdkaka så var det alldeles tomt i lokalen och redan stängt. =(
Jaja, vi fick ta Johanssons istället. Inte lika gott!

Stella fick en ny vinterjacka från KappAhl, jättefin!! =) Svante fick en vintermössa med en smurf på och jag fick en svart kjol från H&M.
Får se om den är bra eller inte.. =S
Fick precis ett aviserings-sms att jag hade ett paket från H&M på Valvet.
Måste hämta det idag. Nya sköna mjukisar och två toppar.
De andra mjukisarna + en mjukiströja kommer v.46.

När vi kom hem var fröken S jättesur! Hon skrek och hade sig. Hon ville ha napp, men det fick hon inte. Jag var stenhård. Hon vart tyst typ 2 min när hon TRYCKTE i sig en ostmacka. Det gick på två röda.. Sen var hon igång igen. Tårarna strömmandes ner för kinderna och näsan rann.. Inte alls glad! Till slut så gick jag coh stoppade ner henne i sängen och där verkade hon trivas. Så nu är hon där med sin napp och snuttis. Det är i sängen man får ha gosesakerna. Möjligtvis att hon får ha dem sista timmen innan läggning om hon är väldigt trött.
Men annars så är vi ganska hårda med det.
Lika bra det, för det funkar för det mesta kalasbra! =)

Nej, ska kolla om jag hinner ladda upp några bilder innan de vaknar..
Kram på er! 

 


Kommentarer
Postat av: Angelica

VA?! Har Wayne´s stängt igen? Varför? Shit va man missar... Suck deras latte som va så förbaskad god!!

2009-09-30 @ 19:26:28
URL: http://angelfromhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0