Nöjd!! =)
[DATUM: 2009-09-26 TID: 12:52:56]

Var lite skralt med folk, men jag fick ihop 509 kr. Sen har jag ju sålt för 580 tidigare i veckan, så det blev 1089 kr! Det är jag väldigt nöjd med!! =) Har ändå mycket kläder kvar, så det blir fler loppisar! =)
Sen när barnen blir större så kan man ju börja sälja av lite leksaker och det verkar säljas bra av!

Nu sitter jag och äter lite lunch. Skyndar mig för jag tänkte hinna sova middag innan Johan och barnen kommer hem. Hoppas att jag hinner!!
Fortfarande ingen som vill vara barnvakt ikväll????? =P


Min lilla hörna.. =)


Min stång, mer loppis blir det!! =) Det här var roligt!


Nej, nu är maten slut och jag ska soooova!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att de fick lite sålt.

2009-09-26 @ 16:26:47
URL: http://lindhah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0