Neggo...
[DATUM: 2009-09-16 TID: 08:19:59]

Morgon morgon..
Vaknade kl.6.45 av två gallskrikande barn.. (De ska ju inte vakna förän vid åtta..)
Fick reda uppsituationen och ge flaskor till dem. Sen har det vart full rulle. Har skapligt ont i huvudet idag igen. Är supertrött och hoppas att den här dagen går snabbt förbi och att det blir kväll snart.. *suck*

Stellurt ska till dagis om 25 min och sen ska jag hem och fortsätta plocka med kläder. Jag ska plocka ihop en massa kläder som jag tänkte sälja på 
BARNLOPPIS 26 september i Västerfärnebo.
Sen måste jag nog kanske sova en stund om jag hinner och om jag inte fastnar vid datorn.. Hehe, blir ju lätt så som sagt..

Nej, kika vidare och sen gå till dagis..

 


Kommentarer
Postat av: diana

visst är et väl härligt när dom vaknar tidigare än vanligt :( lucas brukar vakna 6 men inte Anton så imorse va det full rulle när dom vakna samtidigt. åh va skoj med barnloppis älskar det tror det är 3 stycken i enköping den 26:e september. lite synd att det är just då för då ska ju vi på våran bröllopsresa. :)

2009-09-16 @ 10:11:22
URL: http://mammadiana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0