Loppis!!!!!
[DATUM: 2009-09-19 TID: 12:36:43]

Fixar för fullt inför BARNLOPPISEN
som är i Västerfärnebo (gympasalen) lördag den 26 kl.10-12.

Har lite att pyssla med. Stellas rum ser ut som ett bombnedslag!
Svante har softat i babysittern, hoppat lite i hoppgungan och tränat på att ligga på mage under tiden. Han tyckte dock att det var tråkigt och tillslut så blev han trött och nu sover han. =)




Nu är jag klar med prismärkning av överdelar så som klänningar, bodys, luvtröjor och andra set. Det blev en hel del och jag kommer nog behöva ha två stänger. Ska kolla om jag kan låna två från Wason eller om jag måste ta mig en sväng till Solna och hämta en som jag skulle få av syrran. =)
Vi får se vad det blir..



Har satt priser mellan 10-30 kr. Känns ganska lagom. Ska bli så himla roligt!! =)
Kommer ha med mig en kombivagn och en syskonvagn och sälja också. Sen blir det lite smått och gott. Nu ska jag komma på hur jag ska göra med byxor, strumpbyxor, mössor och strumpor och sen ska jag sortera allt enligt storlekar så det blir lätt att hitta det man söker. =)

LÄNGTAR!!!!

Just ja.. Glömde berätta att Stella är hon sin farmor och farfar idag. De har vart ute med hästen och hon har dte nog superbra! Ikväll skulle vi bli bjudna på tacos där hemma, kommer bli mums!! Nej, om man skulle fortsätta medans Svante sover. Har lite svårt med hur jag ska gå vidare bara..
Ha en härlig lördag iaf! Kraaaaaamar!!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Det är ju toppenpriser! Du kommer nog få in en del slantar i kassan kan jag tro! =)



Låter som ni kommer få en bra dag. Sj ska jag börja göra mig lite i ordning för att gå till affären & handla saker till min lilla spa dag här hemma:)



Kram

2009-09-19 @ 12:41:17
URL: http://twoheartsinone.blogg.se/
Postat av: Linda Eriksson

Vad kul att man hittade till din blogg:D Stod och sålde barnkläder idag på barnloppisen i Heby för andra gången. Kul faktiskt. Hoppas det går rba för dig:D Kram

2009-09-19 @ 14:22:52
URL: http://lindhah.blogspot.com
Postat av: Emma

Man kanske skulle ta sej dit och titta igenom sortimentet =)

2009-09-19 @ 16:44:25
Postat av: Sarah

Jäklar vad med kläder...=)

2009-09-19 @ 18:57:25
URL: http://somvemsomhelst.blogg.se/
Postat av: Sophie

Gud vad duktig du är som KLARAR att sortera bort kläderna haha... blir imponerad. Jag har så svårt att göra mig av med kläderna, har så fruktansvärt mycket, många många säckar fulla. Men klarar inte av att göra mig av med det hehe... Anakins kommer vi kanske behöva igen. :P Och Freyas. Men som Ebbas, Felicias osv kommer nog bara ligga.

2009-09-19 @ 19:08:04
Postat av: Jessica

Har dom häst där? :)

2009-09-21 @ 12:17:09
URL: http://mintdryck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0