Ledsen... =(
[DATUM: 2009-09-04 TID: 13:10:49]


Jag blir så ledsen när jag tänker på olyckan som var i veckan.. Att en ung människa försvinner så fort.. Att få ett plötsligt dödsbesked skulle vara så otroligt jobbigt och jafg önskar verkligen att jag ADRIG behöver uppleva det.. =( Jag gråter bara av att ätnka på det.. Jag vet inte vad jag skulle göra om det hände Johan något.. Eller min familj, Johans familj eller nån kompis...

Ringde och pratade lite med Monica nyss och jag kunde inte hålla tårarna tillbaka, men jag tror inte att hon hörde nåt.. Men usch, att prata om olyckan och tänka på hur lätt något sånt händer gör mig så ledsen.. =(

Fy.. =(

Har iaf gjort 4 pajdegar som står i kylen. Nu ska jag skära lite kyckling tills det är dax att gå och hämta på dagis.
Kram och ta hand om er...

Kommentarer
Postat av: Sophie

Ja de är hemskt, nu vet jag inte vem hon var. Men det är hemskt då det gäller alla som förlorar en kär familjemedlem/vän/släkting. Sorgligt. Man får försöka att inte tänka så mycket på att alla kommer vi den vägen vanndra.. :( Och verkligen visa och berätta för de man bryr sig om hur mycket man älskar dom. Själv är jag livrädd för döden. Har ren & skär dödsångest och försöker förtränga de tankarna då de ploppar upp... tanken på att allt har ett slut.. att man en dag kommer försvinna för alltid, eller att sina nära och kära försvinner från en.. att man inte kan hålla om varanndra igen.. aldrig mer prata med varanndra... den tanken får mig att må riktigt riktigt dåligt. :(

Kram

2009-09-04 @ 13:38:05
Postat av: Frida

Usch, ja det är så fruktansvärt... jag har tänkt på det hela dagen. .

2009-09-04 @ 21:53:08
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0