Jobbigt.. =(
[DATUM: 2009-09-25 TID: 20:45:45]

Stella vill inte somna i sängen.. Hon bara står där och är jätteledsen.. =(
Hon vill eju inte ligga där de senaste två nätterna. Då har hon vaknat och vart ledsen och så har hon velat gå upp, fast hon är törtt. Hon har gett mig napp och snuttis och vill bara komma ur sängen.. =( Hon har legat hos oss och på soffan några timmar varje natt. Men imorse så sov hon i sin egen säng i 4 timmar iaf. Men nu vägrar hon lägga sig.. =( Jag blir så ledsen.. Hon har iaf fått en alvedon nu innan hon lade sig, om hon får ont i munnen inatt.. Skruttan... Vi tänker väl att hon snart kommer bli tyst och lägga sig, men vi får väl se..

 

Gick fint på stan. Hadlade 2 pyjamas till Stella och jag fick ett par tights och en stickad, rosa, långtopp. =) Sen träffade jag Anna K och så kom Madde L med och lunchade. Vart ju lite knepigt med lunchningen som blev på två olika ställen.. Haha, men, men.. =)

Nej, nu kan jag inte koncentrera mig.. Inge kul när hon är ledsen.. =(
Godnatt med er, hoppas att ni och vi får sova inatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0