Jobbigaste dagen än så länge..
[DATUM: 2009-09-08 TID: 22:17:48]


Oj, helt slut som sagt.. Svante har vart såååå ledsen.. Tror att det är magen.. Fast han fick ur sig lite bajs iaf. Skönt det! Febern låg på 37,9 när jag lade honom, så han fick en alvedon. Nu får vi se hur natten blir.. =(

Stella har pockat på uppmärksamhet heeela dagen och bara gjort en massa bus.. Så imorgon så ska jag nog sitta med henne på hennes rum och leka efter dagis. Hoppas att Svante är bättre då och att hon kan få lite mer uppmärksamhet. Det är ju klart att hon bli konfunderad när vi lämnar bort henne hela tiden nu.. =(

Nehepp, jag är för trött för det här.. Blir lite dåligt med bloggande just nu.
Ska försöka bättre mig imorgon..
Kram och godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0