Höstkläder..
[DATUM: 2009-09-10 TID: 07:42:55]

Godmorgon!!
Sval, solig höstmorgon idag!
Känner att höstkläder är på sin plats och jag och Stella behöver nya! Så idag blir det en sväng till Västerås medans hon är på dagis. =)
Hon är ju som sagt precis mellan storlek 80 och 86. Men kom på att Lindex mjukisbyxor i 86 passar perfekt, så ska köpa några såna och så behöver hon långärmade toppar/bodysar. De i 80 är för små nu..
Jag behöver tights, byxor, kjolar, toppar, klänniningar mm.. Massor! *suck*
Får väl se om man hittar nåt. Ska iaf bara köpa "nödvändiga" saker idag, för nåt annat har jag inte råd med..

By the way, ni som har barn.. Behöver man en vinterjacka till barnen??
Visst gör man det..? Det är ju exempelvis inte så kul för Stella att ha tjock overall på sig när man ska gå i butiker om det bara är typ 2 grader kallt ute. Och hon kan ju inte ha tunn höstjacka på sig..
Tåls att tänka på.. Jag har iaf köpt 2 overaller.. Får se vad det blir mer.

Nej, springa ner och hänga tvätten innan mina sötnosar vaknar!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har köpt en väst till Elvira att ha över tjocka tröjor i höst, den kan hon ha i vinter med om et inte är så kallt och man ska vara i butiker osv. sen har hon en vinterjacka i strlk 92 som vi köpte redan förra året.

2009-09-10 @ 08:12:26
URL: http://lindaoelvira.blogg.se/
Postat av: diana

jag kommer att köpa en jacka till Anton är ganska praktiskt om man bara ska till affären eller hälsa på nån o man bara ska in o ur bilen. :)

2009-09-10 @ 10:18:29
URL: http://mammadiana.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag har både overall och jacka+termobyxor. Hade jacka på Wilmer förra året och det är kanon om man bara som tex ska ner till affären eller nått annat när man inte ska vara ute en längre tid.

2009-09-19 @ 17:05:39
URL: http://lindhah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0