Helt slut!!
[DATUM: 2009-09-08 TID: 16:07:46]

Gick upp 6.20 imorse.. Svante kändes lite varm men hade bara 37.0 så det var väl inget tänkte jag.. Kl.8.10 skulle vi vara på dagis. Stella skulle knäppa sitt första "skolfoto"! =) Vi hann i tid och idag fick jag en puss på munnen och så vinkade hon så glatt när jag gick. Skönt!

När jag hade lämnat på dagis så sprang (!) jag från dagis till Björkgården med vagnen. Inte så långt, men jag har inte sprungt på 3 år typ.. Sen fick jag mjölksyra och gick resten av vägen. Hemma körde jag iaf 10 min styrketräning och blev helt slut! Dusch och fix och vid 10 så hämtade jag upp Anna K för en tur till Sala.

Svante fick 3 bodys, en tröja, ett par byxor och 2 par strumpor.
Stella fick ett par mjukisbyxor. Så svårt med storlekar nu.
80 är nästan för litet, men 86 känns jättestort.. =S 
Efter lite shopping så lunchade vi på Waynes och så blev det en snabbis på Köplusten.
Blev lite bråttom till dagis.. Det hade iaf gått fint med fotograferingen och det ska bli sååå spännande att se korten sen!!

När vi kom hem så kändes Svante varm igen så jag tog en temp. 37,7.. Skruttan då.. Undrar vad det här ska utvecklas till. Vi får väl se senare. Nån som vet om man kan få feber i samband med förstoppning??

Nehepp.. Ska kika lite till medans barnen vilar. Snart är det väl full fart igen..
Är ju sååå trött!!


Kommentarer
Postat av: caroline

Hej gumman. Inte roligt att han är sjuk. Men ja tror att man kan få feber vid förstoppning. Stackarn. Hoppas han blir bättre snart. VAd skönt att det går så br apå dagis =) TA hand om er. KRAMAR

2009-09-08 @ 19:04:45
Postat av: Sophie

http://www.familjeliv.se/Foralder/Forum-3-22/m37677232.html

2009-09-08 @ 19:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0