Härliga dagar!!
[DATUM: 2009-09-18 TID: 23:40:07]

Har visst vart lite dålig på att uppdatera här..
Igår donade jag inför barnloppisen nästa lördag, sen bjöd jag johans pappa på våfflor och sen var det mest mys!



Kände mig riktigt dum igår.. Jag har ju köpt två overaller i stl.86 till Stella. Hittade dock hennes overall i 80 sen förra året. Testadew den och den var perfekt i storlek. Testade 86:orna och det var såååå stora!
Så de fick jag lämna tillbaka idag.. Så kan det gå!



Januari 2008



Idag så bajsade Svante så han hade bajs ända ner på fossingarna. Underbart tyckte jag! Verkar som om magen börjar släppa nu!! We like!!! Mera bajs!! Hahaha... =P Han fick sig iaf ett bad och Stella blev så avis att hon fick sitta i lite vatten i diskhon undertiden. Så himla söt, hon blev så glad! =)





Vid tio så åkte vi till Gärdsbo och tog en promenad och lite snack med Jeanette, Jonna (2 år) och Carl (8 veckor). =) Hade en jätte trevlig förmiddag och jag gillar verkligen att lära känna lite nya människor! =)

Efter det så åkte vi till Sala och Stellson och Svanturt var tröttare än tröttast.



VI gick iaf på stan, bytte några saker, köpte några saker, lunchade och snackade med en massa människor! =) Riktigt mysig eftermiddag!
Efter stan så bjöd Tomas på mat och sen var vi och handlade mat på Willys. Skönt! Äntligen fredagkväll och helg!!



Ikväll så har vi bara myst här hemma. Stella är så himla gosig just nu! Hon vill vara så nära, sitta i knät, kramas, läsa bok, pussas, gosas och hon är sååå go! Älskar den här perioden!
Måste nog faktiskt hoppa i säng nu..


Kommentarer
Postat av: Frida

Kul det var att träffa er igår! Hittade du nått på marken? =)

2009-09-19 @ 08:08:52
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Becca

Saknar er! Skit att jag skulle bli sjuk precis nu när vi väl pratat om att ses.. Ska till Färnbo på måndag men vill inte riskera att smitta de små liven:( äter fortfarande pencillin.. men kanske att vi kan ses nåt nästnästa vecka? Känns som att vi har MASSOR att prata om:) Kram!!

2009-09-19 @ 08:51:27
URL: http://eccabeccas.blogspot.com
Postat av: Frida

hiho, ja vi får väl se här framöver :P :P

Nja, hittade faktiskt ingenting:P

2009-09-19 @ 12:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0