Härlig kväll! + REKORD!!
[DATUM: 2009-09-22 TID: 22:24:44]

Blev en härlig kväll! Gjorde en soppa med en massa paprika, pasta och köttfärs. Typ minestrone. Den blev faktiskt jättegod! Tror att det är första gången som jag gör soppa faktiskt!

Efter maten så stack jag till stallet. Red Gnistra i typ 40 min och jag kommer garanterat få träningsvärk. Travade en hel del och jobbade med lite olika grejer. Det var riktigt roligt när det började gå bra! =)
När jag kom hem så kastade jag mig i duschen och när jag kom ut så var redan Tomas, Anna och Niklas här. =) Det blev lite fika för min älskade Johan hade BAKAT (!!!!) en äppelpaj medans jag var borta! Jag är sååå stolt över min gubbe, god var den också!

Rekord i bloggen idag! 148 pers har vart inne och läst än så länge! Riktigt roligt, det gillar vi!! =) Så kul när det blir fler och fler som läser. Har väl legat stadigt runt 92-93 sen starten för nån vecka sen. Nu ökar det så sakteliga.. =)

Nu är det läggdax för imorgon är det en fullspäckad dag!
Lämna på dagis vid nio, sen bär det av till Kyrkis för första gången. Blir jag och Svante den här veckan, men ska nog ändra Stellas dagistider så hon får följa med också. Efter kyrkis ska jag hem och äta lunch, sen hämta Stella och efter det så åker vi till Västerås. Mamma och pappa ville bjuda på mat och det ska bli så mysigt! Har vart lite långt mellan gångerna nu. Det är så fullt upp hela tiden!
Borde ringa runt och bjuda in till dopet också. Börjar kännas akut..
Men det får bli nån kväll i veckan.
Nej som sagt, sängen kallar! Godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Elin

vilken fin blogg du har. är så kul att läsa vad ni har för er om dagarna.

2009-09-23 @ 11:07:45
URL: http://elingkpetersson.blogg.se/
Postat av: Sophie

Lät gott! Lägg gärna ut recept sen om du vill, behöver lite inspiration. Kram och hoppas ni får en fin helg!

2009-09-24 @ 15:47:10
URL: http://flerbarnsmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0