Härlig dag so far! =)
[DATUM: 2009-09-22 TID: 13:23:04]

Åh vilken trevlig start på dagen! Gick fint att komma iväg till dagis. Där mötte Jeanette upp och vi gick en ganska så lång promenad! Men det går ju så lätt när man har nån att prata med. =) Hon är väldigt lättpratad och det gillar jag! När vi kom hem så tog vi en fika och sen satt vi och pratade och pratade.
Tillslut så blev det dax för lunch så vi delade på min kycklingsallad som var kvar sen igår. Mums! =) Vi ett så åkte hon och Carl för de skulle in till Sala på en grej. Hoppas det gick bra!

Nu sitter jag här en liten stund, sen ska jag ta med mig Svante och promenera till dagis och hämta Stella. Sitter och funderar på vad jag ska laga för mat. Har tagit upp köttfärs. Är sugen på nån soppa. kanske nån soppa med köttfärs och pasta. Ska googla och se om jag hittar nåt. =)

Jag hoppas verkligen att vi kan rida ikväll. Monica behövde kolla hur läget var hemma först. Vi skulle höras i eftermiddag. Men annars kanske jag kan rida själv om hon behöver vara inne. Det har ju gått så bra med Gnistra så det är nog inga problem. Ska bli så himla skönt att rida! =)
Har blivit bra med motion idag i sånt fall! Det gillar vi!

Nehepp, läsa nån blogg innan vi ska gå kanske.. Kram kram..


Kommentarer
Postat av: kattis

mm gott med soppa, gulasch soppa är ju såå gott... tips med köttfärs tänkte jag..

kram

2009-09-22 @ 15:16:16
URL: http://katarinaahlm.blogspot.com
Postat av: roxanna

hotchpotch är skitgott!! potatis, paprika och köttfärs!! meeega gott, ska jag nog äta idag! haha

2009-09-22 @ 15:24:33
URL: http://santorini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0