Hahaha... =)
[DATUM: 2009-09-22 TID: 07:24:34]

Godmorgon, godmorgon!
Haha, ja det var lika roligt igår som förra veckan! Anna Anka, vilken lirare! Vi lägger sniglarna i en hink och har på frätande medel.. Mmm, gulligt! Haha, idiot! Riktigt underhållande program som jag inte tänker missa nåt avsnitt av!

Har sovit riktigt skönt inatt! Vi kom i säng vid tio, var upp 2.30 o gav Svante mat och sen sov jag till 6.30 och Svante till kl.7. Sååå skönt! Så nu är jag och Svante fixade och har ätit frukost! =) Stellurt sover så skönt, hoppas hon sover till åtta..
När jag har lämnat henne på dagis så ska jag träffa Jeanette (som jag var och rpmenerade med förra veckan) och vi ska ta en promenad i Färnbo med våra pojkar. Tjejerna lämnar vi på dagis. =) Ska bli skönt att komma ut lite. Ikväll har jag tänkt åka och rida om nacken tillåter. Vore såå skönt att komma ut och jobba lite! Men vi får se hur det känns i eftermiddag.

Nehepp, ska kolla vidare nu. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0