Godmorgon, ibland är livet oförutsägbart..
[DATUM: 2009-09-03 TID: 07:32:59]

-Näää, säger Stella.. =)



Sandlådetjej! <3



Sover så skönt!! <3



Jag älskar mina barn och min man.

Jag älskar min familj och Johans familj

Jag älskar mina vänner.

Jag lider verkligen med mamman som omkom igår.. En alldeles för ung och positiv människa med 3 unga barn.. Fruktansvärt! Jag blir så ledsen fastän jag bara känner igen henne till utseendet och att hon handlat av mig.. Men ändå.. Männikskor i min närhet känner henne bättre och vissa känner hennes barn..
Förstår inte varför sånt måste hända??? =(



Har en känsla av att det kommer bli endel snack om det här på dagis idag..
Vi ska dit mellan 9-12. Stella ska vara ensam nästan hela tiden och hon ska
äta lunch där för första gången. =)
Medans hon är på dagis så ska jag fixa mig och sen ska vi på kalas på eftermiddagen. Casper fyller 3 år idag! Grattis stora killen!!!!! =)

Svante blir 3 månader idag, vår stora, fina kille! Han växer så det knakar och är en sån liten glad kille! Nu ligger han här bredvid mig på soffan och snackar som bara den. Hoppas han får fart på sin mage bara.. Han har inte bajsat på 4 dagar.. =( Har gett honom en ersättning med bifilus från Apoteket. Han fick det i förrgår kväll, 2 ggr igår och så nu. Hoppas verkligen att det släpper. Han har iofs inte verkat påverkad, men det känns som om det borde vara dax nu.

Nej, ska gå och borsta tänderna och klä på Svante nu. Väcker Stella vid 8-tiden tror jag.
Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Vem har dött.. hoppas det inte är någon man känner. Kram

2009-09-03 @ 07:39:42
Postat av: Linda

Usch vad hemskt!



Men grattis svante på 3månadersdagen iallfall :D Tiden går så fort, för fort!

2009-09-03 @ 07:56:42
URL: http://lindaoelvira.blogg.se/
Postat av: Frida

Usch va har hänt och vem är det.. är det någon från färnebo?

2009-09-03 @ 08:03:03
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tips för tröga små magar: (mina barn har nämligen varit likadana)

- En klick messmör i vällingen/ersättningen, fukar superbra för oss!

- Sen finns de lactulos på apoteket, nu vet inte jag vad det är ifrån för ålder eller nå men de är bra iallafall!:)



Hoppas Svantes mage kommer igång, aldrig kul när det blir tok!

Ha en underbar dag!

/Angelica

2009-09-03 @ 09:39:05
URL: http://angelfromhell.blogg.se/
Postat av: Frida

Usch så fruktansvärt.. jag vet vem det är. Så orättvist!

2009-09-03 @ 12:03:47
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0