Fiske och förkylning..
[DATUM: 2009-09-13 TID: 22:23:31]

Godkväll, på gränsen till godnatt!
Åh jag är så trött! Mete med släkten igår och sen sov Anna,
Malin och Daniel här hemma.
Natten blev inte så bra, Stella vaknade och var ledsen flera ggr och fick sova i vår säng. Bara det att hon inte ville somna... =S Jag var illamående halva natten, svettig, täpt i näsan och ont i halsen.. Inte alls kul.. =( Så jag är heelt slut idag! Blev iaf sugen att hänga på min familj och fiska. Så mitt på dagen så åkte vi ut i naturen. Blev jättemysigt, men tyvärr ingen fisk.. =( (Daniel fick en den turgossen! Han vann också mettävlingen igår..)

Det blir kort ikväll för jag är så trött efter en fullspäckad helg och jag är riktigt förkyld.. =( Men imorgon ska jag försöka slänga upp nån bild åt er. Tack för en mysig helg min familj! ÄLskar er allihopa!! <3
Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0